Wat betekenen de statussen? Op voorraad: Het product is zowel online als in onze winkel in Uden op voorraad. Online op voorraad: Het product is uitsluitend online op voorraad. Wij versturen deze dan razendsnel, maar het is niet op voorraad in de winkel in Uden.
TopRC is de grootste Modelsport winkel van Nederland & Belgie.
1000m² Winkel in Uden
50.000+ tevreden klanten
Retourneren binnen 14 dagen
Liever Afhalen? Dat kan in Uden!
Vanquish RC presenteert de H10 Optic 4-wiel-aangedreven ready-to-run rock crawler. Deze geavanceerde trail truck biedt een perfecte balans tussen stijl en prestaties. Van het volledig gebouwde kooichassis tot de subtiel verborgen stuurservo, de H10 Optic zet een nieuwe standaard voor schaalmodellen.
Volledige Kooi Body
De Optic body is gemaakt van duurzaam spuitgegoten ABS, vaak bekend als een "Hard Body". Dit geeft de H10 Optic de authentieke rijervaring van een robuuste en stevige Trail Buggy met sterke carrosseriepanelen. De body is vooraf geverfd en voorzien van stickers die de Yokohama-styling weerspiegelen.
Verborgen Batterijvak
De batterij is netjes weggestopt in het carrosseriepaneel aan de bestuurderszijde. Dankzij een slim pinontwerp is het batterijvak groot genoeg voor een shorty style Lipo-batterij (apart verkocht). Het paneel aan de passagierszijde is ook verwijderbaar, ideaal voor het opbergen van schaalaccessoires.
Schaal Ram Stijl Sturing
Een Vanquish truck staat bekend om zijn oog voor detail. De vooras van de H10 Optic beschikt over een Hydro stijl ram sturingssysteem, dat een directe en beschermde verbinding biedt tussen de voorbanden en de servo die laag achter de achteras is verborgen voor een realistisch schaaluiterlijk. De servo stuurt de band aan de passagierszijde, wat de beweging overbrengt naar de voorwaarts gerichte ram voor een indrukwekkende schaalweergave.
Vooras
De H10 Optic is uitgerust met Vanquish's nieuwste innovatie: de H10 assen. De vooras heeft een offset pompoenontwerp en bevat de eerder genoemde schaalstuurcomponenten. Het voorste sperdifferentieel gebruikt een spiraalvormig ring- en kroonwielontwerp voor efficiënte krachtoverbrenging. De aandrijfassen met metalen universele gewrichten brengen de kracht over op de voorbanden. De as wordt ondersteund door S8E schokdempers en roestvrijstalen stangen, wat zorgt voor topklasse schaalprestaties.
Achteras
De achteras van de H10 Optic heeft een gecentreerd pompoenontwerp en biedt een realistisch schaaluiterlijk met verstevigingen gegoten in de asbehuizing. Binnenin bevinden zich spiraalvormige ring- en kroonwielen, net als in de vooras, voor optimale efficiëntie. Roestvrijstalen stangen en S8E schokdempers zorgen voor soepele veringsbewegingen.
Transmissie & Elektronica
Voor ultieme prestaties is de H10 Optic uitgerust met de VRD transmissie, die laag in het chassis zit voor een laag zwaartepunt (CG), wat de truck stabiel en voorspelbaar maakt. Aangedreven door een VM-1 35T Brushed Motor met een gesloten eindklokontwerp biedt hij genoeg koppel en snelheid om ruwe terreinen te overwinnen. De 3S LiPo-capabele VE-1 ESC heeft een ingebouwde BEC voor het voeden van de stuurservo en eventuele extra opties. De VT-1 controller biedt uitgebreide aanpassingsmogelijkheden en twee extra kanalen voor toekomstige upgrades.